Novodobý problém: Lidé mají dnes víc informací a víc možností volby, než kdykoli dřív. Mají jich většinou až matoucí množství!
Problém je ubohý poměr signálu a šumu, a o to více potřebují mít jistotu: Že si správně konkrétně vybrali, zvolili, že se nenechali zmást zavádějícími informacemi, které převládají, že je nic nepříjemně nezaskočí atd. Virtuality a internetu má dnešní člověk až dost, potřebuje víc skutečného, solidního člověka z masa a kostí, se kterým může být v osobním kontaktu a který mu pomůže, když je třeba. Který mu zvedne telefon, když o něco jde.
Ani ty nejlepší návody nebo manuály, jak něco dělat, neřeknou, co je nejlepší v daném případě a v konkrétních podmínkách. Informace samotné jsou dnes skoro bezcenné, v nejvíc konkurenčních oblastech (jako je tato) jsou bez námahy dostupné každému, na internetu se jich válejí tuny. Přidaná hodnota dnes ale leží v konkrétních situací, v praktických zkušenostech, které umožnují se v daném momentu a daném případě správně rozhodnout a správně jednat. To nikde nevyčteš.
Svým pojetím pomoci, vedle užívání nejnovějších technologií a technik, zároveň mířím k podstatě. Na tradiční a osvědčený základ, kterým je osobní pomoc v konkrétních situacích lidem, kteří ji potřebují. Většina potřeb a většina vlastností lidských bytostí je stále stejná, a to je ten spolehlivý grund. Technická udělátka tomu dobře slouží a pomáhají, ale samy o sobě jsou málo.
Zaměřuji se na kvalitu: kvalitu vztahu s klientem, kvalitu samotné činnosti, tak nakonec na nejlepší úspěšnost případů. Podařený konec chtějí obě strany ze všeho nejvíc. To taky znamená, že neberu každý případ a zároveň pracuji jen pro ty, kteří mě skutečně chtějí. Počet případů udržuji na takové výši, abych se jim mohl dostatečně osobně věnovat.